Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) alkalmazása: Amennyiben a feltételeket egyértelmű írásos megegyezés alapján nem módosítják a felek, akkor a következő feltételek vonatkoznak az összes jelenlegi és jövőbeni szállításra és szolgáltatásra. A jelenlegi ÁSZF megtalálható a következő honlapcímen: www.lanzs.hu

1. Regisztráció

A vásárlás előtt kérjük, regisztrálja adatait. A regisztrációt követően felhasználóneve és jelszava segítségével tud belépni. Az adatok helyességét jóváhagyás előtt ellenőrizheti, adatait módosíthatja, rendszerünkből adatainak törlését bármikor kezdeményezheti e-mailben. A Lanzs webshopban történő böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció

2. Megrendelés, árak

2.1 A megrendelés elküldése írásbeli, rögzített szerződésnek tekinthető, mely a megrendelő és a Lanzs Kft. között magyar nyelven jött létre.

2.2 A Lanzs Kft. a már leadott megrendeléseket nyilvántartja, és azok a megrendelő számára bármikor hozzáférhetőek.

2.3 A Kosár gombra kattintva lehet az egyes termékeket a Kosárba betenni, de ez még nem jelent vásárlást. A Kosár véglegesítésével a megrendelés a Pénztárba kerül. A megrendelés jóváhagyása előtt a Kosár tartalma ellenőrizhető, módosítható, a megrendelés megszakítható. Egy adott megrendelés elküldött adatai a vásárlás véglegesítését követően már nem módosíthatók. A Lanzs Kft. web áruház a megrendelésről visszaigazoló e-mailt küld.

2.4 A folyamatban lévő és a korábbi, lezárt megrendelések a Rendeléseim menüpont alatt követhetők.

2.5 Üzletben történő átvétel: amennyiben üzletünkben személyesen kívánja átvenni a megrendelt terméket, ezt a megrendeléstől számított 1 héten belül meg kell tennie. Ennek lejárta után a megrendelést semmisnek tekintjük és a terméket újra eladásra kínáljuk.

2.6 A termékek mellett minden esetben fel van tüntetve a kedvezmény nélküli webshop ár.

2.7 A feltüntetett árak bruttó magyar forintban kifejezett árak. Ezen árak minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t, de a házhozszállítás költségeit nem.

3. Garancia, szavatosság

3.1 A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a megrendelő vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén szállítónk a kifogásolt terméket visszaszállítja.

3.2 A Lanzs webshop fenntartja az árváltoztatás jogát, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk. A Lanzs webshop fenntartja a jogot az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére.

3.3 Bármely módosítás abban az időpontban lép hatályba, amikor az online megtalálható a www.lanzs.hu weboldalon és webshopban.

3.4 A www.lanzs.hu webshop oldalon található termékek jellemzően raktáron vannak. Az aktuális készletinformációk minden termék mellett megjelennek. Amennyiben a megrendelés után mégis kiderül, hogy a termék nincs raktáron, a www.lansz.hu webshop felveszi a vásárlóval a kapcsolatot, és a megrendelés módosulhat, vagy az esetlegesen előre kifizetett összeget visszatérítjük.

3.5 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.

4. Házhozszállítás

A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. Kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni kiszállítással.

A házhozszállítás bruttó díjai:

Rendelés bruttó összege Szállítási díj
15.000,- Ft alatt 1.900,- Ft
15.000,- Ft és 19.999,-Ft között 990,- Ft
20.000,- Ft felett INGYENES

Amennyiben házhozszállítást kér, a szállítási határidő a kosárban a tételek mellett található, illetve a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Futár partnerünk, a Stylo ÉpGép Kft (területileg illetékes GLS alvállalkozó). az előző nap 15:00-ig leadott megrendeléseket a következő munkanapon kézbesíti.

5. Fizetési módok

A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani. A fizetés történhet utánvéttel, előre utalással és személyes átvételkor készpénzben az üzletben.

5.1 Készpénzes fizetés a futárnak (Utánvét) A megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni. Készpénzes fizetést maximum 500.000 Ft összegig fogadhat el a futár. Az utánvétes fizetés esetén az utánvét díja a Megrendelőt terheli, mely az alábbiak szerint alakul:

Utánvét összege NETTÓ Díja
10 000 Ft-ig 395 Ft
20 000 Ft-ig 495 Ft
50 000 Ft-ig 725 Ft
100 000 Ft-ig 890 Ft
150 000 Ft-ig 1190 Ft
499 999 Ft-ig a beszedett érték 1%-a

5.2 Előre utalás A megrendelés ellenértékét előre utalással is teljesítheti a Lanzs Kft. OPT Bank Zrt- nél vezetett bankszámlaszámra: 11744003-20630331. A megrendelés kiszállítása akkor kezdődik meg, amikor a rendelés ellenértéke a Lanzs Kft. Bankszámlaszámára megérkezett.

6. Csere

6.1 A Lanzs Kft.-t terhelik a szavatossági kötelezettséggel kapcsolatos költségek, kivéve, ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott. Ebben az esetben a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket a Lanzs Kft. és a jogosult közrehatásuk arányában viselik. Csak hiánytalan, gyári csomagolású, nem használt terméket áll módunkban kicserélni, visszavenni.

6.2 Csere esetén nem alkalmazható a 20.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás a második kiszállításra!

6.3 Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól a vásárló a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

7. Elállás

7.1 Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.). Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek mellett tizennégy naptári napon belüli indoklás nélküli elállási jogával. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríteni. Minden esetben a vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket.

7.2 A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel a fogyasztó, egyebekben a Bárdi Autó webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.

7.3 Pénz visszafizetés kizárólag személyesen, vagy banki átutalással történik. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

8. Reklamáció

8.1 Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn, a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja az eladót terheli.

8.2 Panaszügyintézés helye (19/2014 IV. 29. NGM rendelet alapján):

8.3 Telefonon: +36 70/378 3363

8.4 Levélben: Lanzs Kft. ügyfélszolgálata, 4400 Nyíregyháza, Agyag u. 10.

8.5 e-mailben: shop@lanzs.hu

8.6 Személyesen szóban az áru átvételének helyén, a Lanzs Kft. telephelyén (4400 Nyíregyháza, Agyag u. 10.)

8.7 A Lanzs Kft. a panasz kivizsgálását és azzal kapcsolatos döntését a jogszabályban előírt határidőkre figyelemmel 5 munkanapon belül teljesíti, beleértve azt az esetet is, amikor az igény bejelentésekor nem tud az álláspontjáról nyilatkozni, vagy az igényt elutasítja.

8.8 A reklamáció bonyolultságának megítélése a vevőszolgálat feladata. Ha a reklamációt a vevőszolgálat nem egyszerű reklamációnak minősíti, úgy az eltérő minősítést jelez a vásárló felé. Ha határidőt valamilyen ok miatt meg kell hosszabbítani, erről tájékoztatja az ügyfelet az indok pontos megjelölésével.

8.9 A felmerülő panaszokat - amennyiben ez lehetséges - helyben és azonnal orvosolni kell.

8.10 Amennyiben ez nem lehetséges, vagy a panaszos nem fogadja el a helyben felkínált megoldást, gondoskodni kell a panasz szabályozott és a szervezeti hierarchiában követhető továbbításáról. A reklamációk (jótállás, kellékszavatosság) és a békéltető testülethez fordulás lehetőségeiről, további feltételeiről kérjük, érdeklődjön honlapunkon vagy ügyfélszolgálatunkon, illetve személyes vásárlás esetén üzletünkben. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti.

8.10.1 A fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

8.10.2 A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,

8.10.3 A szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,

8.10.4 A hiba bejelentésének időpontját,

8.10.5 A hiba leírását,

8.10.6 Szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

8.10.7 A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

9. Felelősség korlátozása

9.1 A Lanzs webshop weboldalon és áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

9.2 A Lanzs webshop semmilyen módon nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Lanzs webshophoz való csatlakozás során vagy miatt következett be.

9.3 A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. A Lanzs webshop nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás vagy egy bűncselekmény miatt.

9.4 Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Lanzs webshop szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, megrendelését, vásárlását.

10. Egyéb tudnivalók

10.1 A Lanzs Kft. a webshopból történő rendelés során a rendelési felületen közzéteszi az Általános Szerződési Feltételek elérhetőségét, így a vásárlók számára lehetővé teszi annak megismerését.

10.2 A Lanzs webshopból történő megrendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy megismerte és elfogadja a jelen üzletszabályzatot, a vásárlási feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A webshopból történő rendelés feltétele, hogy a vásárló megrendelésének leadását megelőzően külön nyilatkozzon a webes felületen arról, hogy az Általános Szerződési Feltételeket megismerte, elfogadta és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

10.3 A megrendelést csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a megrendelő adatainak regisztrációjakor és a megrendeléskor az oldalon található mezőket maradéktalanul, valós adatokkal kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Lanzs webshop felelősséget nem vállal.

10.4 A lanzs.hu weboldal bármilyen része, így a képi és szöveges tartalmak is kizárólag a Lanzs webshop üzemeltetőjének előzetes, írásos hozzájárulásával, és a forrás megjelölésével használhatók fel!

11. Cégünk elérhetőségei / adatai

Cégnév/üzemeltető: Lanzs Kft.
Cégjegyzék szám: Cg. 15-09-070025
Adószám: 13530772-2-15
Felelős kapcsolattartó: Mindenkori ügyfélszolgálat vezető
Tel.: +36-70-378-3363
E-mail: info@lanzs.hu
Ügyfélszolgálat: 4400 Nyíregyháza, Agyag u. 10.
Nyitva tartás: H-P 7:00-17:00 óráig, Szo: 8:00-13:00 óráig